Nákup na splátky
AKO NAKUPOVAŤ NA SPLÁTKY ONLINE CEZ QUATRO
- Vyberte si požadovaný tovar v e-shope v minimálnej hodnote 100 € a v nákupnom košíku si zvoľte spôsob platby cez Quatro.
- Po záväznom odoslaní objednávky v e-shope budete presmerovaný do online žiadosti nákupu na splátky cez Quatro, ktorá obsahuje 6 jednoduchých krokov:
Podmienky splácania
Identifikácia klienta
Osobné údaje
Údaje o príjme
Dokumenty a súhlasy
Súhrn
- Ak ste klientom VÚB banky alebo ste v minulosti nakupovali cez Quatro, môžete sa identifikovať prihlásením do služby Nonstop Banking. Ak ste novým klientom, identifikujete sa zrealizovaním 0,01 € platby z účtu vedeného na vaše meno a priložením 2 dokladov totožnosti.
- Online žiadosť potvrdíte SMS kódom a záväzne odošlete na posúdenie.
- E-mailom vás budeme informovať o výsledku posúdenia online žiadosti. Ak to bude potrebné, vyzveme vás na doplnenie ďalších údajov alebo dokladov.
- Ihneď po schválení online žiadosti môžete SMS kódom podpísať zmluvu o nákupe tovaru na splátky.
- Akonáhle je zmluva podpísaná, kontaktujeme e-shop, aby expedoval tovar.
Pre viac informácií navštívte https://www.quatro.sk/.
Nákup na splátky cez Quatro
Prečo nakupovať na splátky
Rýchly, jednoduchý a šikovný spôsob nákupu na splátky cez Quatro vám dovolí nakupovať kedykoľvek, a zároveň si cenu výrobku rozložiť do menších a pravidelných splátok. Tovar tak budete môcť používať hneď po doručení na Vami zvolenú adresu, no nezaťažíte vašu peňaženku či rodinný rozpočet.
S Quatro si budete môcť nastaviť splácanie tak, ako vám to vyhovuje. Zvoliť si výšku akontácie podľa vlastných možností, vybrať si výšku pravidelnej mesačnej splátky ako aj dobu splácania.
Ako sa šikovne nakupuje online
- Vyberte si tovar v našom e-shope a v spôsobe platby si zvoľte nákup na splátky cez Quatro. Cez Quatro kalkulačku máte možnosť prepočítať si vaše splátky a zvoliť si svoju kombináciu splácania. Po potvrdení budete presmerovaní na formulár žiadosti Quatro.
- Vyplňte žiadosť o nákup na splátky, priložte požadované doklady a podpíšte žiadosť elektronicky na základe zaslaného kódu. Týmto Vaša žiadosť bude odoslaná na posúdenie k nám.
- Po schválení žiadosti podpíšete zmluvu o viazanom spotrebiteľskom úvere v online prostredí. V prípade, ak nemáte zriadenú službu Nonstop banking od VÚB banky bude Vám zriadená v procese spracovania žiadosti. Následne si v Nonstop bankingu nájdete aj podpísanú zmluvnú dokumentáciu k spotrebiteľskému úveru.
- Vybratý tovar vám bude doručený podľa doby dodania na adresu uvedenú v objednávke.
Ponuka splátkových produktov
Pevná splátka
Tu si môžete zvoliť výšku splátky aká Vám najviac vyhovuje a v závislosti od zvolenej výšky splátky Vám dopočítame dobu splácania. Výšku splátky si môžete zvoliť už od 10 € až do 130€ mesačne a presne rovnakú, okrúhlu sumu, budete platiť každý mesiac. Doba splácania je od 13 – 60 mesiacov, výška úveru je od 115€ - 4956€ (suma maximálnej výšky úveru je iba orientačná a mení sa každé 3 mesiace) a výška akontácie od 0-50% z ceny tovaru.
Šikovná splátka
Tu si môžete zvoliť dobu splácania aká Vám najviac vyhovuje a v závislosti od zvolenej doby Vám dopočítame výšku splátky. Dobu splácania si môžete zvoliť už od 6 až do 96 mesiacov. Výška úveru je od 100€ -10 000€ a výška akontácie od 0 – 50% z ceny tovaru.
ČASTÉ OTÁZKY
Aké sú finančné limity pre nákup tovaru na splátky?
Nakupovať tovar na splátky môžete už od 100 € do 10 000 € (v závislosti od produktu).
Kto môže nakupovať na splátky?
Úver je určený pre fyzické osoby vo veku od 18 do 75 rokov (maximálny vek pri dosplácaní úveru). Úver môže získať občan SR, ktorý má trvalý pobyt na území SR a má pravidelný a trvalý zdroj príjmov (napr. mzdu, rentu, dôchodok, a pod.).
Aké doklady budem pri nákupe potrebovať?
Zamestnaný občan:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti (pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
V prípade nevereného príjmu v sociálnej poisťovni buď potrebné doložiť:
- kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace ALEBO
- výplatné pásky za 3 mesiace ALEBO
- potvrdenie zamestnávateľa o príjme.
Výsluhový dôchodca:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
- rozhodnutie (výmer) o priznaní/zvýšení/znížení dôchodku ALEBO
- potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku ALEBO
- kópia výpisu z účtu za posledný mesiac
Starobný/invalidný dôchodca:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
V prípade nevereného príjmu v sociálnej poisťovni bude potrebné doložiť:
- rozhodnutie (výmer) o priznaní/zvýšení/znížení dôchodku ALEBO
- potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku ALEBO
- kópia výpisu z účtu za posledný mesiac
Fyzická osoba – podnikateľ (živnostník):
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
- daňové priznanie k DZP a detail potvrdenia z portálu FS podpísané klientom A doklad o zaplatení dane ALEBO
- potvrdenie o výške dane na základe podaného daňového priznania a potvrdenie o zaplatení dane vystavené finančnou správou A
- predbežná účtovná závierka (príjem a obrat za obdobie nepokryté daňových priznaním) ALEBO
výpisy z účtu za posledné 3 mesiace
Zamestnanec v zahraničí:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
- kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace
- potvrdenie zamestnávateľa o príjme ALEBO
- pracovná zmluva s prekladom (s výnimkou nemeckého, anglického a českého jazyka)
Je zaručené, že úver dostanem?
Samotné spísanie a podanie žiadosti o poskytnutí úveru neznamená, že dôjde k uzavretiu zmluvy o spotrebiteľskom úvere. Poskytovateľ úveru rozhodne, na základe údajov, ktoré ste mu zaslali, či vám úver schváli a poskytne.
Ktorý úverový produkt je najlepší?
Záleží na vašich možnostiach a požiadavkách. Ponúkame široké portfólio splátkových produktov, z ktorého si každý môže vybrať. Môžete si nastaviť akontáciu (priamou platbou z vlastných prostriedkov), dobu splácania, resp. výšku splátky. Parametre produktu si nastavíte tak, aby mesačné splátky nezaťažili váš rodinný finančný rozpočet. .
Kde nájdem po nákupe na splátky informácie k môjmu úveru a zmluvnej dokumentacii?
Informácie o úvere a zmluvnú dokumentáciu nájdete v službe Internet banking.
Je možné odstúpiť od splátkovej zmluvy?
Áno. Aj pri nákupe na splátky je možné odstúpiť od zmluvy o viazanom spotrebiteľskom úvere, a to do štrnástich dní od jej uzavretia. Žiadosť o odstúpenie úveru musí byť v písomnej forme. Najneskôr do tridsať dní odo dňa odoslania odstúpenia ste povinný vrátiť poskytovateľovi úveru istinu úveru, vrátane úrokov od doby poskytnutia úveru do doby vrátenia istiny úveru.
Kedy mi bude doručený výrobok?
Záleží na vami zvolenom výbere dopravy a dostupnosti výrobku. V prípade, ak je váš úver schválený a zmluva o úvere Vami podpísaná, začíname pracovať na expedícii vašej objednávky.
Ako sa dozviem číslo bankového účtu, na ktoré mám zasielať splátky, a potrebný variabilný symbol?
Číslo účtu pre splácanie splátok nájdete:
- v zmluve o viazanom spotrebiteľskom úvere po úspešnom prihlásení do služby Nonstop Banking
- na web stránke Quatro v časti Oznamy
- v liste o prvej splátke – list zaslaný do schránky správ v službe Nonstop Banking
Variabilný symbol pre splácanie splátok nájdete v službe Nonstop Banking po úspešnom prihlásení v časti „Informácie o úvere“ a taktiež v zmluve o viazanom spotrebiteľskom úvere
Môžem úver splatiť aj predčasne?
Predčasné splatenie úveru je tiež možné. Pre viac informácií kontaktujte Infolinku Quatro: 0850 123 000.